Наукові записки Бердянського державного педагогічного
університету
Педагогічні науки
2015 рік
Випуск 1
Зміст (*.pdf формат)
- Барліт О. О., Барліт А. Ю. Шкільний буллінг у сучасному освітньому середовищі
- Білова Ю. А. Деякі аспекти формування підприємницької компетентності майбутніх економістів у процесі професійної підготовки
- Бондаренко Н. А. Особливості формування зв’язних висловлювань у старших дошкільників із ЗНМ
- Буянов П. Г. Професійна освіта дорослих в умовах розвитку суспільства
- Вєнцева Н. О. Реформування вищої педагогічної школи України в 50-х рр. ХХ ст.
- Гриджук О. Є. Система вправ для формування мовнокомунікативної компетентності студентів ВНЗ лісотехнічного профілю
- Дуда Г. В. Педагогічна модель формування фахових компетентностей майбутніх пілотів у процесі вивчення фізики та математики
- Завгородня А. І. Нетрадиційні методи формування економічної компетентності учнів основної школи
- Єфименко Ю. О. Методичні засади використання інформаційних технологій при фізико-технічній підготовці майбутніх учителів фізики
- Іванишин Г. Я. Педагогічні умови підготовки іноземних студентів медичних ВНЗ до професійного україномовного спілкування
- Казанцева Л. І. Багатомовне навчання дошкільників: аналіз програмно-методичних документів
- Канюк Г. И., Чернюк А. М., Пугачёва Т. Н., Безъязычный В. Ф. Лабораторное моделирование работы теплового насоса и определение её эффективности
- Коваленко Ю. Б. Формування управлінської компетентності майбутніх фахівців з інформаційної безпеки
- Коваль Л. В. Початкова математична освіта в умовах реформування вітчизняної шкільної галузі
- Козак Н. Г. Ціннісне ставлення до здоров’я як необхідна складова виховання підлітків в основній школі
- Козинець І. І. Мозковий штурм як одна з форм колективного обговорення проблем
- Комарова А. І. Забезпечення якості управління освітою в контексті інноваційних процесів
- Куліченко А. К. Школа імені Лінкольна педагогічного коледжу Колумбійського університету як втілення організаційно-педагогічних ідей Ч. В. Еліота
- Лежавська А. А. Сутність та елементний склад економічної культури фахівця
- Литвинчук О. М. Здоров’язбереження студентської молоді засобами туристичних послуг
- Лоза Т. В. Сутність особистісних характеристик дітей-сиріт підліткового віку та їх вплив на процес підготовки особистості до самостійного життя
- Лоюк О. В. Розвивальна функція виховання: сучасний погляд
- Лупаренко С. Є. Використання в сучасних умовах теорії та практики соціокультурного забезпечення дитинства ХХ ст.
- Матвєєва О. О. Особливості розробки тестів з діагностики музично-виконавських знань
- Матвєєва К. С. Педагогічні умови підготовки майбутніх економістів до міжнародної професійної діяльності засобами іноземної мови
- Москаленко О. І. Методи контролю та оцінювання професійної підготовки авіаційних фахівців
- Мурзина О. А. Структура професійних ціннісних орієнтацій майбутніх юристів
- Набока О. Г., Ступак О. Ю. Управлінська культура керівника навчального закладу як предмет наукових розвідок
- Немченко С. Г. Ретроспективний аналіз першого періоду становлення системи професійної підготовки керівників навчальними закладами (організаційно-номенклатурний (1917-1930 рр.)
- Никитюк Л .В. Внесок вітчизняних методистів-природознавців у розвиток природничої освіти
- Нітенко О. В. Критерії оцінювання іншомовних компетентностей фахівців права
- Овсянніков О. С. Розробка моделі формування інформаційної компетентності студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю
- Осіпцов А. В. Вивчення стану відношення студентів класичного університету до феномену загальнолюдських цінностей особистості
- Петрикова О. П. Педагогічні передумови навчання сольному співу в підготовці викладача музики
- Петровська К. В. Проблема ризикованих поведінкових практик у молодіжному середовищі
- Подопригора Н. В. Фундаменталізація змісту навчання математичних методів фізики в педагогічних університетах
- Роженко І. В. Теоретичні передумови ефективного управління пізнавальною діяльністю студентів в умовах дистанційного навчання
- Савицький А. М. Методичні підходи в організації індивідуалізованого навчання дітей з синдромом Дауна
- Сизоненко І. Г. Діяльність соціального педагога з формування правоправної поведінки підлітків-сиріт у процесі правової соціалізації
- Сосницкая Н. Л., Москвина И. И., Сахно Т. С. Дистанционное образование: модель современной обучающей системы
- Сосницька Н. Л., Сичікова Я. О. Методичні рекомендації до написання розділу з охорони праці у кваліфікаційних роботах майбутніх інженерів-педагогів
- Тільчарова К. О. Корпоративна академічна культура в дискурсі ідеї університету
- Толкачова А. С. Становлення шкіл-інтернатів: історичний аспект
- Турчин Т. М. Розвивальна функція початкової загальної музичної освіти
- Фефілова Т. В., Саєнко Ю. О. Методика роботи майбутніх учителів початкових класів з батьками
- Khalabuzar O. A. Professional training of future teachers of humanitarian disciplines in the context of modern educatoinal paradigm
- Хатько А. В., Алєксєєва Г. М. Соціальні мережі як сучасний засіб залучення абітурієнтів до ВНЗ
- Хлопов А. М. Розвиток навичок дослідницької діяльності в студентів перших курсів факультету технологій та дизайну ПНПУ імені В.Г.Короленка як засіб стимулювання до навчання у вищому навчальному закладі
- Хребтова В. В. Педагогічні умови ефективності полікультурного виховання студентів юридичних спеціальностей
- Цвіркун Л. О. Дидактична модель формування проектно-конструкторської компетентності в процесі графічної підготовки
- Чернишова Н. В. Погляди педагогів другої половини ХХ ст. на виховання моральних якостей молоді
- Шандиба О. В. Синтез загальної структури інноваційної методичної системи післядипломного навчання технічним дисциплінам інженерних кадрів
- Шарата Н. Г. The main task of innovation activity of higher school
- Шуба В. В. Організація навчально-тренувального процесу паралімпійців
- Шуба Л. В. Шляхи формування здорового способу життя молодших школярів у сільській місцевості
- Юник Д. Г. Завадостійкість управлінців персоналом як парадигма психолого-педагогічної науки
- Юник І. Д. Когнітивні уміння майбутніх фахівців: зміст та структура
- Ярова О. Б. Ключові компетентності в змісті початкової освіти країн Європейського Союзу