Наукові записки Бердянського державного педагогічного
університету
Педагогічні науки 
2015 рік
Випуск 2
Зміст (*.pdf формат)
- Аврамчук О. Є., Левшенюк В. Я. Системний підхід до організації навчального дослідження з фізики в професійних навчальних закладах
 - Барканов А. Б. Роль професійно-орієнтованих задач при вивченні фізики в системі підготовки молодших спеціалістів аграрно-технологічних коледжів
 - Борейчук А. В. Формування інструментальних компетентностей студентів-юристів за допомогою ігрових форм та методів
 - Бурак В.І. Аналіз навчальної програми з фізики для основної школи за новим державним стандартом
 - Вєнцева Н. О. Особливості впровадження нових форм та методів навчання в учительських інститутах України в 1907-1917-х роках
 - Вершинська О. Б. Безперервність як інструмент у реалізації навчальних технологій професійної освіти маркетологів
 - Галатюк Ю. М., Галатюк М. Ю., Галатюк Т. Ю. Основні функції навчання в контексті сучасної парадигми природничої освіти
 - Гриджук О. Є. Вивчення структурно-словотвірних особливостей термінів лісівництва в курсі “Фахова термінологія”
 - Гуренко О. І. Запровадження ситуативного підходу до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів
 - Денисяко С. О. Зміст технічних знань учнів старшої школи залежно від об’єкта їх відображення
 - Дудукалова О. С. Особливості професійної діяльності інженера-педагога економічного профілю
 - Жигірь В. І. Специфіка інтегрованих спецкурсів у професійній підготовці майбутніх менеджерів освіти
 - Збаравська Л. Ю., Слободян С. Б. Особливості використання професійно спрямованих завдань у процесі вивчення фізики в аграрно-технічному навчальному закладі
 - Іванова Л.І., Сущенко Л.П. Особливості розвитку творчого потенціалу майбутнього фахівця з фізичної реабілітації з позицій акмеології
 - Канюк Г. И., Загребельная Л. И., Козлова М. Л. К вопросу о формировании содержания и методики обучения дисциплине “Автоматизированные системы управления технологическими процессами” (АСУ ТП) будущих инженеров-энергетиков и инженеров-педагогов
 - Коваленко О.Ю. Тестування та взаємооцінка в режимі онлайн у системі контролю якості знань при вивченні іноземних мов
 - Кондратьєва О. М. Професійна компетентність майбутнього вчителя початкової школи в контексті полікультурного освітнього середовища
 - Крамаренко А. М. Науково-методичне забезпечення процесу формування екологічних цінностей майбутніх фахівців початкової школи
 - Кушнір В. М. Втілення ідеї поглиблення вивчення предметів в умовах утилітарної середньої освіти (60-70-ті ХХ ст.)
 - Лазаренко Л. В., Мормуль А. Л. Аналіз експериментального дослідження впливу факторів професійної діяльності на стан здоров’я вчителя
 - Лебідь О.В. Формування змісту освіти магістрантів зі спеціальності “Управління навчальним закладом”
 - Лещенко Г. А. Самоконтроль як механізм формування професійної надійності майбутніх фахівців з аварійного обслуговування на авіатранспорті
 - Лихолат О.В. Інформаційно-світоглядний аспект вивчення навчальної дисципліни “Матеріалознавство” в системі підготовки здобувача вищої освіти за спеціальністю 6.010104 професійна освіта
 - Лісіна Л.О. Творчість при розробці технологій навчання
 - Ляпунова В. А. Психологічні механізми розвитку толерантності в структурі готовності до професійної педагогічної діяльності
 - Макаренко В.В., Співак В.М. Використання програм моделювання при вивченні курсів з радіотехніки
 - Мартинюк О. С. Проблеми та перспективи підготовки фахівців у галузі освітньої робототехніки
 - Марчук О. О. Методика проведення краєзнавчих екскурсій волинського вчителя-новатора початку ХХ ст. В.Крижаковського
 - Нікітенко В. О. Концептуалізація геокультурних цінностей у процесі викладання іноземної мови: соціально-філософський вимір
 - Немченко С. Г. Сторітеллінг як метод підготовки майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до рефлексивного управління
 - Овсянніков О. С. Використання вхідного діагностичного контролю в процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю
 - Огринчук О. П. Удосконалення нових методів викладання української мови як іноземної в медичному університеті
 - Одайник В. В. Розвиток координаційних здібностей студентів вищих навчальних закладів засобами баскетболу в умовах сучасної парадигми вищої освіти
 - Оніщенко А. А. Зміст підготовки майбутніх організаторів і керівників технічної творчості учнів до роботи в позашкільних закладах освіти як педагогічна проблема
 - Павелків К.М. Рефлексивна культура як важливий компонент професійної культури вчителя іноземної мови
 - Плачинда Т. С. Рефлексія та самоконтроль під час професійної підготовки фахівця
 - Перхайло Н. А. Агресія підлітків: соціально-педагогічний аспект
 - Перцова Н. І. Узагальнення досвіду професійної діяльності в контексті педагогічної рефлексії (на основі матеріалів конкурсів професійної майстерності)
 - Петриченко Л. О. Сучасний стан та перспективи розвитку професійної підготовки майбутнього вчителя: пошук освітньої стратегії
 - Петруньок Т. Б. Особливості навчання фізики в будівельних вищих навчальних закладах
 - Садовий М. І., Трифонова О. М. Формування предметної компетентності з фізики при вивченні співвідношення гравітаційної та інертної мас
 - Скорик А.О. Роль професіоналізму в процесі професійної соціалізації майбутніх соціальних педагогів
 - Сокол М. О. Різноаспектна детермінація поняття акмеологія
 - Стешенко В. В., Стешенко Б. В. Характерні особливості професійної підготовки майбутнього вчителя технології
 - Сусь Б .А., Шатковська Г. І. Науково-дослідна робота студентів як необхідна умова підготовки майбутніх фахівців
 - Терлецька Л. М. Іншомовна підготовка учнів педагогічних училищ України другої половини ХХ століття
 - Удовиченко Г. А. Етапи формування фахової компетентності в процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи
 - Улюкаєва І. Г. Розбудова дошкільної освіти в Україні в повоєнні роки (1943-1960 рр.)
 - Фаюк Г. В. Проектна культура вчителя: місце дефініції в термінологічному полі сучасної науки
 - Філоненко С.О. Метод проектів у викладанні дисципліни “Масова література” для студентів спеціальності “Мова і література (англійська, болгарська)”
 - Цина А. Ю., Діденко К. Ю., Слесар Н. І., Яріш К. С. Методи визначення базових значень нормативних ризиків на об’єктивному рівні при вивченні курсу “Основи охорони праці”
 - Чернявський В. В. Особливості методики викладання спецкурсів з фізики в морських вищих навчальних закладах
 - Чорновол Л. О. Теоретико-методологічні підходи до змісту концепту “жіноча освіта” в Російській імперії ХІХ ст.
 - Шандрук С. І. Іншомовна освіта у США з позицій мультикультурності
 - Швець Г. Д. Навчальні художні тексти для читання інокомунікантами: добір та адаптаційна стратегія
 - Шишкін Г. О., Бандуров С. О. Прилад для демонстрації та дослідження властивостей механічних хвиль
 - Школа О. В. Взаємозв’язок і наступність курсів загальної та теоретичної фізики в професійній підготовці майбутніх учителів фізики
 - Шумілова І. Ф. Узгодженість регіонального та компетентнісного підходів до формування загальнокультурної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей
 - Шут М. І., Благодаренко Л. Ю., Мартинюк М. Т. Шкільна фізична освіта: як повернутися на гідні позиції
 - Щербина І. Ю. Здоров’язберігаюче навчання як шлях розв’язання проблеми збереження та зміцнення здоров’я школярів
 - Юдіна О. В. Педагогічні аспекти навчання студентів іншомовної ділової міжкультурної комунікації
 - Яблочнікова І. О. Організаційні аспекти підготовки магістрів-фінансистів у Східній Європі